Mdniuz's Blog

8 τροφές για να δυναμώσεις το σπέρμα σου!

Posted on: Οκτωβρίου 13, 2009

Sperm

Ο φόβος κάθε άντρα σε κάθε γωνιά του πλανήτη είναι κατά πόσο γερό είναι το σπέρμα του, πόσο γρήγορο,  πόσο αποτελεσματικό γενικότερα και σίγουρα πόσο γόνιμο, και όχι άδικα αφού αποτελεί τον μοναδικό δρόμο “παραγωγής” απογόνων του!
Ο αριθμός των σπερματοζωαρίων έχει πάρει την κατηφόρα τις τελευταίες δεκαετίες. Δεν υπάρχει όμως ο παραμικρός λόγος ανησυχίας, μπορείς να περάσεις στην αντεπίθεση με αυτές τις 8 διαφορετικές τροφές!



Στο παρελθόν, οι μόνες ανησυχίες ενός άντρα που ήθελε να γίνει πατέρας ήταν το πως θα ξυπνά τα βράδια για να αλλάξει την πάνα! Τα πράγματα όμως έχουν αλλάξει άρδην για αυτόν τον 21ο αιώνα! Ο αριθμός των σπερματοζωαρίων των αντρών έχει μειωθεί κατά 50% την τελευταία δεκαετία, σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύθηκε στο έγκριτο επιστημονικό έντυπο British Medical Journal.

Πλέον ο βασικότερος λόγος υπογεννητικότητας είναι καθαρά ανδρική υπόθεση και οι πιθανότητες που έχουν για την σύλληψη ενός παιδιού πέφτουν στο 2% μετά τα 24 χρόνια της ζωής τους! Τα προβλήματα δεν αφορούν μάλιστα μόνο τη διαδικασία της σύλληψης: σήμερα μία στις επτά κυήσεις καταλήγει σε αποβολή και η ποιότητα του σπέρματος παίζει μεγάλο ρόλο σε αυτό.

Οι σύμμαχοί σου
Ψευδάργυρο¨
Αυτό το θρεπτικό στοιχείο γονιμότητας αυξάνει τον αριθμό των σπερματοζωαρίων, την κινητικότητά τους
(την ικανότητα δηλαδή να κολυμπούν καλύτερα προς το στόχο, που δεν είναι άλλος από το ωάριο), τον όγκο του σπέρματος,
τα επίπεδα ορμονών, το γενετικό υλικό, την κυτταρική διαίρεση, τη σεξουαλική επιθυμία, καθώς και την ικανότητα σχηματισμού του εξωτερικού περιβλήματος και της ουράς των σπερματοζωαρίων.
Καλές πηγές ψευδαργύρου είναι επίσης η νεροκολοκύθα και το σουσάμι.

Οι σύμμαχοί σου:

  • Ψευδάργυρο:
    Αυτό το θρεπτικό στοιχείο γονιμότητας
    αυξάνει τον αριθμό των σπερματοζωαρίων, την κινητικότητά τους (την ικανότητα δηλαδή να κολυμπούν καλύτερα προς το στόχο, που δεν είναι άλλος από το ωάριο), τον όγκο του σπέρματος, τα επίπεδα ορμονών, το γενετικό υλικό, την κυτταρική διαίρεση, τη σεξουαλική επιθυμία, καθώς και την ικανότητα σχηματισμού του εξωτερικού περιβλήματος και της ουράς των σπερματοζωαρίων.
    Καλές πηγές: νεροκολοκύθα, σουσάμι.

  • Σελήνιο:
    Το συγκεκριμένο μεταλλικό στοιχείο αυξάνει τον αριθμό των σπερματοζωαρίων, καθώς και
    την κινητικότητά τους, ενώ παράλληλα μειώνει τον αριθμό σπερματοζωαρίων με γενετικές βλάβες. Το σελήνιο είναι επίσης απαραίτητο για την παραγωγή τεστοστερόνης, η οποία με τη σειρά της κυβερνά την παραγωγή του σπέρματος.
    Καλες πηγές: ξυροί καρποί, συμπληρώματα διατροφής.
  • Βιταμίνη Β12:
    Από ιαπωνική μελέτη ερευνητών της Ιατρικής Σχολής του πανεπιστημίου Γιαμαγκούτσι προέκυψε ότι
    το 42% των αντρών που λάμβαναν 1.500 μικρογραμμάρια Β12 σε μορφή συμπληρώματος
    εμφάνισε βελτίωση στον αριθμό των σπερματοζωαρίων και στην κινητικότητά τους.
    Καλές πηγές: γαλακτοκομικά.

  • Βιταμίνη C:
    Οταν τα σπερματοζωάρια μετατρέπονται σε μία συμπαγή μάζα, τότε τα πλάνα της πατρότητας καταρρέουν. Μελέτες ερευνητών του Πανεπιστημίου του Τέξας έδειξαν ότι η βιταμίνη C βοηθά τα σπερματοζωάρια να κολυμπούν χωριστά, ενώ παράλληλα αυξάνει τον αριθμό τους και μειώνει τις γενετικές ανωμαλίες τους.

    Καλές πηγές: ακτινίδια, μπρόκολο, παπάγια, μάνγκο, φράουλες, σμέουρα, ντομάτες, γκρέιπφρουτ, λάχανο, σπαράγγια, γλυκοπατάτες, δαμάσκηνα.
  • Λιπαρά οξέα:
    Αποτελούν τους δομικούς λίθους των προσταγλανδινών, τα χαμηλά επίπεδα των οποίων συνδέονται με προβλήματα γονιμότητας και ανωμαλίες στο σπέρμα, σύμφωνα με το επιστημονικό έντυπο Journal of Reproduction and Fertility.
    Οι προσταγλανδίνες ενισχύουν
    την ικανότητα του σπέρματος να διεισδύει στο ωάριο και να το γονιμοποιεί.
    Καλές πηγές: λιπαρά ψάρια.
  • Αμινοξέα:
    Το ευεργετικό ντουέτο L-αργινίνη που είναι απαραίτητη για ένα καλοσχηματισμένο κεφάλι σπερματοζωαρίου και L-καρνιτίνη, η οποία, όπως προέκυψε από μελέτη ειδικών του Πανεπιστημίου της Γενεύης,
    αυξάνει τον αριθμό των σπερματοζωαρίων και την ποιότητά τους. Ωστόσο κατανάλωνε κρέας και γαλακτοκομικά με μέτρο: όχι περισσότερες από τρεις φορές την εβδομάδα, καθώς τα κορεσμένα λίπη που περιέχουν μπορούν να επηρεάσουν την παραγωγή προσταγλανδινών.
    Καλές πηγές
    : κόκκινο κρέας, γαλακτοκομικά προϊόντα.
  • Συνένζυμο Q10:
    Αυξάνει
    την παροχή ενέργειας στα σπερματοζωάρια, με αποτέλεσμα να έχουν περισσότερες πιθανότητες να φθάσουν στο στόχο τους.
    Καλές πηγές: συμπληρώματα διατροφής.
  • Βιταμίνη Ε:
    Ερευνητές του Πανεπιστημίου του Τελ Αβίβ ανακάλυψαν ότι οι άντρες που αύξησαν την πρόσληψη βιταμίνης Ε κατά 200 mg ημερησίως είδαν τα ποσοστά σύλληψης να ανεβαίνουν.

    Καλές πηγές
    : αμύγδαλα.

Οι εχθροί σου:

  • Καφές:
    Ερευνητές του Πανεπιστημίου του Μιλάνου παρατήρησαν ότι η καφεΐνη
    μειώνει τον αριθμό των σπερματοζωαρίων, καθώς οδηγεί σε πτώση των επιπέδων της ωχρινοτρόπου ορμόνης (LH) και της τεστοστερόνης, οι οποίες αμφότερες είναι απαραίτητες για την παραγωγή σπέρματος.
  • Σόγια:
    Μελέτες του Βασιλικού Νοσοκομείου της Βικτόριας στο Μπέλφαστ έδειξαν ότι η κατανάλωση μεγάλων ποσοτήτων προϊόντων με σόγια έχει αρνητική επίδραση στην ποιότητα του σπέρματος.
  • Ποτό:
    Δεν είναι τυχαίο ότι το
    80% των αλκοολικών αντρών είναι στείροι. Η ανεξήγητη δυσπερμία (χαμηλός αριθμός σπερματοζωαρίων, χαμηλή κινητικότητα κι αυξημένος αριθμός σπερματοζωαρίων με γενετικές βλάβες) αυξάνεται όσο αυξάνεται και η κατανάλωση αλκοόλ. Το αλκοόλ εμποδίζει την απορρόφηση του ψευδαργύρου και της βιταμίνης Β12, μειώνει την παραγωγή τεστοστερόνης και συνδέεται με στυτική δυσλειτουργία.Παράλληλα, μελέτη ειδικών από το πανεπιστήμιο Paulista στη Βραζιλία έδειξε ότι η κατανάλωση αλκοόλ συρρικνώνει τα μπαλάκια σου. :)
Αυτά λοιπόν είναι μερικά tips που αν ακολοθηθούν, αν όχι κατά γράμμα αλλά τουλάχιστον μερικώς, θα δείς την ποιότητα και την ποσότητα του σπέρματος σου να βελτιώνονται αισθητά, και σίγουρα δεν θα χρειαστεί ποτέ να επισκεφθείς σεξολόγο ή ανδρολόγο στην ζώη σου αλλά ούτε και να διαφύγεις στην λύση της υιοθεσίας γιατί πολύ απλά το σπέρμα σου θα έχει επιδόσεις ισάξιες με μία “ferrari“! ;)

[via]

Υποβολή απάντησης

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

WordPress.com Logo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Log Out / Αλλαγή )

Twitter picture

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Log Out / Αλλαγή )

Facebook photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Log Out / Αλλαγή )

Google+ photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Log Out / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: